چوب ترموود دزاشیب

چوب ترموود دزاشیب

چوب ترموود دزاشیب

امروزه استفاده کردن از انواع چوب‌ها در زندگی انسان‌ها نقش پررنگی دارد و افراد در تلاش­اند که از چوب‌ها در ساخت انواع مصنوعات چوبی خود استفاده‌ کنند.

ساختن خانه، ساخت انواع کشتی‌ها، تولید لوازمات آشپزخانه، ساخت مصنوعات مخصوص نشیمن و… سبب شده‌است که روز به روز کاربرد چوب در زندگی انسان افزایش پیدا کند.

چوب‌ها انواع مختلفی دارند و برخی از آن‌ها مستحکم و برخی دیگر ضعیف هستند. یکی از انواع چوب‌ها، چوب ترموود است که در ادامه این مطلب از سایت مجموعه موگووود که از برترین فروشگاه­های فروش چوب ترموو دزاشیب محسوب میشود، با آن آشنا می ‌شوید.

ترموود چیست؟

چوب ترموود دزاشیب

ترموود نوعی چوب‌ می ‌باشد که در جهت افزایش مقاومت چوب، به آن حرارت می‌دهند و آن را تیمار می ‌کنند.

چوب‌ها یک خواص ذاتی دارند و این خواص در تمامی آن‌ها مشترک است. این خاصیت‌ها شامل فروپاشی و ناپایدار بودن چوب می ‌شوند که در گذشت زمان می توانند چوب را بپوشانند. به همین علت برخی از چوب‌ها حرارت می‌ بینند تا استحکام بیشتری پیدا کنند.

ترموودها مصارف متعددی در زندگی انسان دارند که در قسمت کاربردها در مورد آن صحبت می ‌کنیم. ترموود در اکثر اوقات از چوب درخت سرو تولید می ‌شود و یک فرآیند پیچیده‌ی صنعتی را پشت سر می‌ گذارد تا در نهایت بتواند به یک چوب قابل استفاده در زندگی انسان تبدیل شود.

شما می توانید از معتبرترین فروشگاه چوب ترموود دزاشیب یعنی مجموعه موگووود محصولات مدنظر ترموود خودرا خریداری نمایید.

کاربرد ترموود

چوب ترموود دزاشیب

کاربرد چوب ترمو در زندگی انسان بسیار گسترده است. این چوب در امور ساختمانی به­خصوص نمای ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد و می‌تواند جلوه‌ی خاصی را به نما ببخشد. علاوه­بر این، ترمووود می ‌تواند در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها نیز به­کار برود و حس طبیعت را به خانه القا کند.

چوب ترمو می ‌تواند در کف ساختمان‌ها و همچنین سقف آن‌ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این چوب کاربردهای دیگری به شرح زیر دارد:

  • روف گاردن
  • ساختن آلاچیق و سایه‌بان در انواع محیط‌ها
  • کفپوش‌های ترموود مورد استفاده در فضای باز
  • سازه‌های درب و‌پنجره‌ی چوبی
  • ساخت انواع قرنیزهای چوبی و راه‌پله‌ها
  • ساخت سونای استخرها با استفاده از ترموود
  • ساخت نمای بیرونی انواع ویلاها به­خصوص در مناطق شمالی با استفاده از چوب ترمو
  • ساخت انواع زیرکارهای چوبی

اگرنیاز به راهنمایی داشتید، این مجموعه فروش ترموود دزاشیب به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.

انواع ترموود

ترموود‌ها در حالت کلی خود به دو نوع نرم چوب و سخت چوب تقسیم می ‌شوند.

  • ترموود نرم‌چوب: این چوب‌ها در بیشتر اوقات از درخت‌هایی همچون سرو و صنوبر تأمین شده و به آن‌ها در اصطلاح درخت همیشه بهار گفته می ‌شود. رنگ این چوب‌ها اغلب زرد و مایل به قرمز است . بهترین نوع چوب ترمو نرم، ترموود فنلاندی می‌ باشد. این ترموود در اندازه‌های ۶ میل، ۳ میل و ۹ میل موجود است و رنگی طبیعی دارد.
  • ترموود سخت چوب: نوع دیگر چوب‌های ترمو، چوب ترموی سخت می ‌باشد که از درختان پهن برگ تأمین می‌ شود. تنوع رنگ و طرحی که این چوب دارد، سبب جذب مشتریان زیادی شده‌است و حتی اغلب نجاران نیز علاقمندند که با چوب ترمو سخت کار کنند.

انواع مصنوعاتی که با استفاده از این نوع ترموود ساخته می‌ شوند، نسبت به دیگر مصنوعات از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

 

اگر قصد خرید چوب ترموو را دارید پیشنهاد میکنیم با بررسی انواع آنها در سایت موگووود که از بزرگترین واحدهای تجاری فروش چوب ترموو دزاشیب می باشد، خریدی متناسب با نیاز خود داشته باشید.

رنگ ترموود

رنگ ترمووود یکی از محصولات اساسی و مورد نیاز چوب های ترموود می باشد.

یکی از خاص‌ترین ویژگی‌های ترموود این است که می‌ تواند به هر رنگی دربیاید. این چوب‌‌ها ساختاری دارند که با استفاده از آن می ‌توانند مواد شیمیایی موجود در رنگ را جذب کرده و از آن نگهداری کنند. رنگ ترموود از بین رنگ‌های مخصوص استفاده می‌ شود.

زمانی که‌ چوب ترمو در معرض حرارت قرار می‌ گیرد، رنگ خود را از دست داده و به رنگ خاکستری تبدیل می ‌شود. البته برخی از چوب‌های سخت می‌ توانند رنگ‌ طبیعی خود را به خوبی حفظ کنند اما به طور کلی بیشتر ترموودها در فرآیند گرماگیری رنگ ‌خود را از دست می ‌دهند. بنابراین لازم است که این چوب‌ها پس از مقاوم شدن با رنگ ترموود  رنگ‌آمیزی شوند.

رنگ‌آمیزی ترمووود دو دلیل خاص دارد:

  1. دلیل اول این است که رنگ موجود بر روی چوب ظاهر آن را زیباتر می ‌کند.
  2. دلیل دوم نیز بخشیدن جلا به این چوب است. رنگ باعث می‌ شود که یک لایه‌ی جلادهنده سطح چوب ترمو را در بر بگیرد و در برابر رطوبت و گرما مقاومت پیدا کند.

از بهترین چوب‌های ترمو رنگ شده می ‌توانیم به ترموود ایرانی  اشاره کنیم.

برای دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان مجموعه موگووود (فروشگاه برتر فروش چوب ترموو دزاشیب) تماس بگیرید.

مزایای  ترموود

چوب ترموود مزایای زیادی را برای انسان‌ها و زندگی آن‌ها به­وجود می ‌آورند. این مزایا عبارتند از:

  • قیمت ترموودها نسبت به سایر چوب‌های باکیفیت تقریباً مقرون به­صرفه می ‌باشد.
  • ترموودهای مخصوص معمولاً سبک طراحی می‌ شوند و قابلیت حمل و نقل و جابه‌جایی آسان را دارا می ­باشند. علاوه­بر این، چوب‌های ترمو می ‌توانند به­راحتی نصب شده و سپس از محیط جدا شوند.
  • ترمو چوب به دلیل این‌که در برابر حرارت قرار گرفته و مقاوم­سازی می‌ شود، می‌تواند یک عایق حرارتی عالی به شمار بیاید که سبب حفاظت از ساختار چوب می‌ شود.
  • شما عزیزان اگر از ترموود در نمای داخلی و خارجی ساختمان خود استفاده نموده‌اید، می ‌توانید به­راحتی و با آب آن را شستشو دهید چرا که ترموود  ها در برابر رطوبت مقاوم هستند و افزایش حجم نمی ‌دهند. علاوه­بر این احتمال پوسیدگی این چوب‌ها نیز تقریباً صفر است.

همانطورکه گفته شد اینها تنها برخی از مزایای جوب ترمو می باشد که میتوانید شما در هر ساعت از شبانه روز این نوع چوب را از وبسایت مجموعه موگووود که برند نام آشنای فروش چوب ترموو دزاشیب است، ثبت سفارش کرده و اقدام به خرید نمایید.

نکات قابل توجه در خرید ترموود باکیفیت

با توجه به این‌که چوب‌های اولیه و تشکیل دهنده‌ی ترموود‌ها با یکدیگر متفاوت هستند، باید در خرید این چوب به نکات ویژه‌ای توجه داشته باشید.

  1. اولین نکته‌ی قابل توجه در خرید چوب ترمو این است که این چوب از مغزی درختان تهیه شده‌باشد. چوب‌های مغزی درخت نسبت به سایر چوب‌ها مقاومت بیشتری دارند.
  2. برای این‌که ترموود قلابی و اصلی را از یکدیگر تشخیص دهید، بهتر است از چند شرکت تولید ترموود نمونه بگیرید و به نحوه‌ی پرداخت آن‌ها دقت داشته باشید چرا که پرداخت ترموود اصلی و قلابی با یکدیگر متفاوت می‌ باشد.
  3. اگر مغز ترموود به رنگ روشن باشد، این چوب، چوب باکیفیتی نیست و باید از خرید آن اجتناب نمایید.
  4. نکته‌ی قابل توجه دیگر در این زمینه این است که تولیدکننده‌ی چوب ترمو از استانداردهای ترموکردن چوب برخودار باشد.

تضمین اصالت کالا را میتوانید به هنگام خرید از برترین فروشگاه فروش ترمووود دزاشیب که مجموعه موگووود می باشد دریافت نمایید.

خرید چوب ترموود دزاشیب از موگووود

شرکت فروشگاهی موگووود یکی از شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تولید و فروش ترموودها به شمار می ‌رود که از استانداردهای تولید ترموود نیز برخوردار است و جزء فروشگاه­های سرشناس فروش ترموود دزاشیب محسوب می شود.  این شرکت انواع مختلف ترموود اصلی را با قیمتی باورنکردنی و ارزان‌تر از هرجای دیگر به شما مشتریان عزیز ارائه می‌ دهد. شما می‌ توانید همین حالا سفارش خود را در سایت موگووود ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت چوب ترموود و محصولات آن ، همین حالا با ما تماس بگیرید.

راه های ارتباطی با ما :

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *