قیمت چوب ترموود ونک - موگو وود

قیمت چوب ترموود ونک

قیمت چوب ترموود ونک

در این مقاله میخواهیم در مورد چوب ترموود محله ونک شهر تهران برای شما عزیزان و ساکنان خونگرم این محله مطالب و موضوعات مفیدی را خدمت حضور شما به عرض برسانیم و امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و از نکات مهم این مقاله استفاده های لازم را ببرید .

مجموعه موگووود بزرگترین وارده کننده انواع چوب ترموو و رنگ چوب ترمووود از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله ونک قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی باکیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله ونک را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود  و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

09122074352 | 26857360

.

چوب ترمو چیست ؟

چوب ترمووود در این باره باید به عرض شما برسانیم که همانطوری که مستحضر هستید میدانید که چوب یکی نادرترین موادی بوده که از ابتدا خلقت بشریت همراه ما انسانها بوده است. و به عبارت دیگر یار و یاور و سرپناهی مناسب برای ما انسانها بوده است پس به طور کلی میتوانیم به این نکته اشاره نماییم که استفاده از چوب تازه گی ندارد بلکه از قدیم و ندیم برای ساختن کلبه و خانه و یا سلاحی برای دفاع از خود مورد استفاده قرار میگرفته است.

اما امروزه با پیشرفت علم و فن آوری و تفاوت افکار در استفاده از چوب ترموود در سطح بالایی قرار گرفته است ، این به شکلی است که کشور های صنعتی و توسعه یافته با تجذیه پذیر کردن و اصلاح نمودن چوب توانستند تا به مقاومت بخشیدن و استحکام بالا و ایجاد تحولات در چوب ترموو استفاده این نوع چوب را افزایش بخشیده و امروزه به از آن به عنوان یک صنعت پول ساز از ان نام ببرند.

و اما فرایند علمی و پژوهشی در تهیه و تولید چوب ترموود باید به عرض شما برسانیم که این چوب از نوع مرغوب ترین چوب بوده که در کوره های مخصوص به این کار و با فشار حرارتی در دمای بالا  230 درجه سانیگراد و با کنترول کردن توسط کامپیوترها طوری که حد قابل توجهی مواد و املاح و صمغ و همچنین آب موجود در آن تجذیه شده و به طور چشم گیری وزن آن کاهش یافته که این امر موجب شده تا دراین نوع جوب ترمو تحولات بسیار خارق العاده ای صورت بگیرد.

.

ویژه گیهای چوب ترموود چیست؟

چوب ترموود اصلاح شده دارای خصوصیات و ویژهگی های خواصی برخوردار شده است که میتوان به نکات ذیل اشاره نمود .

از جمله ویژه گیهای این نوع باید بگوییم که چوب از انعطاف و دوام بالایی برخوردار میباشد.

به راحتی در برابر رطوبت وگرما و سرما خمیده نمیشود

از اشکال و رنگهای بسیار زیبایی برخوردار میباشند .

تا حد قابل توجهی میزان وزن آن کاهش یافته و دربرابر رطوبت مناطق بسیار معتدل که باران زا هستند مقاومت داشته و از رشد جلبک و قارچ ها جلوگیری کند .

.

تایل ترمووود

تایل ترمو نیز یک دیکر از انواع ترمو است که شکل و ابعاد متفاوتی دارد و بیشتر در ابعاد 30 * 30 و 40 * 40 تهیه و تولید میشود، این نوع ترموو برای به کار گیری در محوطه های باز و کف پوش به کار برده میشود برای مثال برای ساخت کف پوش راه روهای اتاق و یا محوطه های بیرونی حیاط و سوناها

در برخی از موارد نادر دیده میشود که با یک نوع چمن مصنوعی و یا سنگ های تزئینی نیز به کار گرفته شده است . که درنوع خود بسیار شگفت انگیز است.

و نکته عمده و اساسی اینکه برای بکار گیر از این نوع ترمو از یک نوع قالب های پلاستیکی نیز استفاده میشود که قبل از نصب برروی کار ، چوب تایل ترموو بر روی قالب های پلاستیک سوار میشود و با پیچ و مهره های ان محکم بسته بندی میشود .

.

رنگ ترموود

همانطوری که از رنگ برای حفاظت سطح فلزات مورد استفاده قرار میگیرد از رنگ ترموود نیز برای نگهداری از سطح کار و محافظت از زیبایی و مقاومت آن مورد استفاده قرار میگیرد .

با رنگ آمیزی کردن سطح ترموووو شما میتوانید که ترمویتان را به عبارتی در برابر امواملی که منجر به فرسایش ویا ازبین رفتن ترموو میشود بیمه نمایید .

این کار نه تنها به طولانی شدن عمر ترموود کمک شایانی میکند بلکه باعث میشود تا در برابر بسیار از عوامل چون مقاومت دربرابر نور خورشید . و اشعه ماوارء بنفش ان

مقاومت در برابر رطوبت و مناطق معتدل و جلوگیری از خمیده شدن نا به هنگام ترموود

از پوسیدگی و فرسایش جلوگیری میکند .

و الارقم همه این ها زیبایی ترموود را چندین برابر میکند و تا جای هم ارزشش را دارد تا برای حفاظت از این تلاش کرد.

.

قیمت چوب ترموود ونک - موگو وود

رنگ آمیزی چوب ترموود

روش رنگ امیزی چوب ترمود مراحل خاصی دارد . که باید به انها توجه کافی را داشته باشیم .

در مرحله اول باید سطح چوب ترمووود کاملا عاری از هر گونه گرد و خاک و یا هر گونه خط و خش باشد.

در مرحله دوم بعد از تمیز کردن سطح کار آن را برای رنگ آمیزی آماده ساخته تا با رقیق ساختن رنگ برروی آن کار رنگ آمیزی را شروع کنید .

درمرحله سوم رنگ رقیق شده را با هر وسیله که میخواهید مثل پیستوله ، بورس و یا قلتک و یا ازاین قبیل موارد برای رنگ آمیزی استفاده نمایید .

در مرحله چهارم رنگ را بروی سطح کار پباشید و به مدت 24 ساعت صبرکنید تا رنگ دسته اول کاملا خشک شود و بعد از خشک شدن رنگ

در مرحله پنجم میتوانید که با پاشیدن رنگ بر سطح ترموو آن را زنگ آمیزی نمایید و درباده به مدت 24 ساعت بگذارید تا کاملا خشک شود و بعد از حشک شدن ترمو ، چوب ترمووود تان کاملا آماده به نصب بروی کار میباشد .

قیمت چوب ترموود ونک

مجموعه موگووود بزرگترین وارده کننده انواع چوب ترموو و رنگ چوب ترمووود از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله میرداماد قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی باکیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله میرداماد را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *