چوب ترمووود فرجام - موگو وود

چوب ترموود فرجام

چوب ترموود فرجام

در این مقاله میخواهیم راجع به چوب ترموود فرجام مطالبی را برای مشتریان و بخصوص ساکنان خونگرم محله فرجام شهر تهران ارائه کنیم ، پس لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و از نکته های مهم این مقاله استفاده های لازم راببرید.

.

مجموعه موگو وود بزرگترین وارده کننده انواع چوب ترموو و رنگ چوب ترمووود از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله فرجام قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی باکیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله فرجام را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود  و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

09122074352 – 26857360

.

قبل از اینکه در مورد چوب ترمووود برای شما صحبتی داشته باشیم به موضوع کوتاهی اشاره خواهیم کرد ، که همانطور که میدانید چوب از اوایل نسل بشر با ما انسانها بوده است .

و با وجود نبودن امکانات کافی و نداشتن تجربه و علم اینکه چگونه میتوان از چوب استفاده های لازم را ببرند . اما با این حال هم از چوب به عنوان یک مصالح مورد استفاده قرار دادن و برای ساخت سرپناهی برای زندگی و ساخت اشیاء اولیه برای شکار و دفاع از خود در برابر حیوانات درنده به کار میبردند.

اما امروزه با پیشرفت علم دانش و پیشرفت فن اوری های کامپیوتری انسانها به فکر این افتادن که از چوب بتوانند در موارد دشوارتر و سختر هم استفاده کنند و برای این کار نیاز بود تا به چوب مقاومت و استحکام بیشتری ببخشند.

که بعدها محققان با تحقیقات به این نتیجه رسیدن که چوب را تجذیه نمود تا با این روش بتوانند به مقاومت و استحکام چوب افزایش دهند.

روشی که برای این کار انجام میشود طوری است که چوب را وارد کوره های مخصوصی قرار داده و با فشار حرارتی بالا بر جداره ها و سلول های داخلی چوب و بدون دخلالت مواد شیمیایی تمامی مواد و املاح از جمله اب و مواد معدنی و صمغ های چوب را گرفته و به دین شکل با کاهش یافتن وزن و حجم چوب به آن مقاومت و استحکام های لازم را افزایش دادند. به طوری  در نتیجه به این فرایند وارده به چوب را توانستند تاچوب ترموود را به دست بیاورند.

جوب ترمو به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارد امروزه به یک از مصالح مهم ساختمان تبدیل شده است که تا حد بسیار زیاد جایگزین مصالحی مثل سنگ و آهن و فلزات دیگری چون آلکوبان و شیشه که زمانی از آنها برای طراحی نماهای ساختمانی مورد استفاده قرار میگرفت شده است و مورد توجه بسیار از مصرف کنندگان مواد ساختمانی قرار گرفته است که از شهرت جهانی نیز برخوردار شده است.

.

کاربرد چوب ترموود

ترموود به دلیل زیبایی و انعطاف بسیار بالایی که دارد به شهرت جهانی دست پیدا کرده است ، بسیاری از مهندسان ساختمانی نیز در حال حاظر برای ساخت پرژه های خود از این نوع چوب ترموود استفاده میکنند.

یکی دیگر از مواردی که مصرف این محصول را افزایش بخشیده وزن سبک و قابل حمل نقل آسان آن میباشد.

که براحتی میتوان از ان در مواردی خواص استفاده های لازم را برد.

  • برای مثال برای ساختن استخر ها و سوناها
  • برای ساخت کف و کفپوش ها
  • برای ساخت کلبه ها و خانه های جنگلی و ویلاهای تفریحی
  • برای ساخت و طراحی نماهای داخلی و بیرونی ساختمان ها و اماکن مسکونی وغیر مسکونی
  • برای ساخت میز و صندلی و همچنین طراحی دفاتر کاری و شرکت ها و کمپنی ها
  • برای ساخت راه پله ها و نرده های داخل منازل
  • برای ساخت دیوار ها ودیوار پوش ها
  • برای ساخت یالاچیق
  • برای ساخت پارک ها و محوطه های تفریحی
  • برای ساخت بالکن ها و عرشه های ساختمانی
  • برای ساختن قاب های عکاسی و برای ساخت لوازم اشپزخانه .

و برای ساخت روف گاردن و کناره های باغچه ها و راه روهای حیاط مورد استفاده و بهره برداری قرار میگیرد.

.چوب ترمووود فرجام - موگو وود

نحوه کاربردی از چوب ترموود در ساختمانها و منازل

برای به کار گیری از چوب ترموود  جهت ساخت منازل و یا طراحی های بیرونی و داخلی باید به عرض شما برسانیم .

که ابتدا برای طراحی های بیرونی و دیوارها باید ابتدا تمامی سطح دیوار را متراژ کرده و به صورت کاملا درست چوب های ترموود را به اندازه های معین دیوارها برش شود ،

در مرحله بعدی برای اینکه سطح کار کاملا محکم و بدون نقص شود از پروفیل های فلزی استفاده میشود و سطح دیوار کاملا با اشکال هندسی با پروفیل ها فلزی پوشیده میشود.

در مرحله بعدی برای اینکه چوب های ترموود در برابر  سرما و گرما انعطاف خود را از دست ندهند از زیر ساختهایی با چوب روسی که از استحکام بالایی برخوردار است استفاده میشود.

و بعد در مرحله آخر بعد از رنگ آمیزی درست و دقیق آن هم با در نظر داشت شرایط جوی و آب و هوایی ، چوب ترموود به روی پالت های روسی چیده شده و با پیچ و مهره های مخصوص این کار محکم بندی میشود.

بعد از آن میتوانید ببینید که چه منظره زیبایی را شما خلق کرده اید .

.

چوب ترمووود فرجام - موگو وود

تایل ترموود

تایل ترموود یک نوع دیگری از ترموود است که دارای اشکال مربغ شکل هستند که در موارد خواص مختص به خود مورد استفاده قرار میگیرد.

ابعاد چوب تایل ترموود به اندازه های 30 *   30 و 40  * 40 است که اغلب برای سطح کف پوش ها و راه رو های حیاط به کار میرود.

و در برخی از موارد در کنار تایل ترمو برای زیبایی بیشتر و طراحی آن از نوع سنگ های تزئینی و چمن های مصنوعی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. که به طرز شگفت انگیزی در زیبایی محوطه های کمک شایانی را انجام میدهد.

نکته مهم که از حایز اهمیت زیادی برخوردار است اینکه این نوع ترموود از یک نوع زیر ساختهای نیز تشکیل شده است که این زیر ساخت از قالبهای پلاستیکی با مقاومت بالا و انعطاف خوب برخوردار بوده تشکیل شده است . و برای به کار گیری از آن ابتدا قالبهای پلاستیکی در سطح کار با پیچ و مهره های آن محکم شده و بعد تایل ترمود بر روی آن نصب و بکار گرفته میشود.

خرید چوب ترموود فرجام از فروشگاه موگو وود

مجموعه موگوووود بزرگترین وارده کننده انواع چوب ترموو و رنگ چوب ترمووود از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله فرجام قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی باکیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله فرجام را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

09122074352 – 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *