چوب ترمو خاوران - ترموود خاوران - ترمووود خاوران - چوب ترموود خاوران - ترموود

چوب ترمو خاوران

چوب ترمو خاوران

.

در این مقاله میخواهیم راجع به چوب ترمو خاوران موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

چوب یکی از قدیمیترین مواد و املاحی است که از زمان های بسیار دور یعنی از دوران انسانها اولیه تا کنون در دسترس انسانهای امروزی قرار دارد.

که در ان زمان نیز بدون وجود هیچ گونه ابزار و امکانات ابتدایی نیز از این مواد استفاده های لازم را میبردند. و دلیل اصلی از این کاربرد نیز میزان زیبایی چشم گیری است که در درختان موجود میباشد.

که باعث شده تا انسانهای اولیه نیز از این مواد در ساخت کلبه ها و وسائلی برای دفاع از خود در برابر دشمنان و حیوانات درنده بکاربگیرند.

که ابزار آلاتی که باستان شناسان انگلیسی به دست اوردند نشان میدهد که کاربرد از این منبع بسیار زیبای طبیعی چیزی بیش از 10000 سال قبل از میلاد نیز رواج داشته .

که انسانهای اولیه با انکه زندگی خودشان را از غار نشینی آغاز کردند اما در برخی از موارد نیز دیده شده که از انواع چوب درختان برای برطرف کردن نیازمندیهای خودشان استفاده میکردند.

و حتی از شاخ و برگ ان نیز برای پوشانیدن خودشان در برابر سرما و گرما استفاده میکردند.و در واقع ان چیزی که به فکرشان میرسید از چوب درختان در زمینه ساخت ان استفاده میکردند.

اما امروزه با پیشرفت علم و فن آوری و تکنالوژی برتر روز دنیا باعث شده تا کاربرده ها از چوب درختان نیز تغییراتی ایجاد شود و روش کاربردهای چوب به شکل جدید ان جایگذین روش های کهن و باستانی شود.

و حتی برای اینکه به این تغییرات تکامل ببخشند به ساختار اصلی چوب درختان نیز تغییراتی ایجاد کردند. که باعث شده تا این فرایند میزان استحکام و انعطاف چوب را به چندین برابر از چوب معمولی افزایش ببخشد.

محصولات به دست امده از این فرایند و تغییرات ایجاد شده را چوب ترموود مینامند که این محصولات یکی از برجسته ترین مواد و املاح ساختمان بشمار میرود.

و جایگاه بسیار خواصی در بین تمامی مواد و مصالحی ساختمانی دارد. که در طراحی انواع نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها و همینطور بسیاری از موارد دیگر نیز بکار میرود.

.

نحوه بکارگیری از انواع چوب ترموود

چوب ترموود همانطوری که میدانید یکی از مواد و مصالح ساختمانی میباشد که از ان در بخش های بسیار مهمی بکار میرود. که از جمله کاربردهای ان را میتوان به موارد ذیل اشاره داشت.

طراحی انواع کلبه ها و ویلاهای جنگلی

طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمانها و ویلاهای رهایشی

طراحی انواع آلاچیق ، تراس ، روف گاردن ، پرگولا و فلاور باکس

طراحی میز و نمیکت و صندلی جهت طراحی دفاتر کاری و اداری

طراحی انواع نرده ها ، راهپله ها و راهروها

طراحی کف پوش ، دیوار پوش و سقف پوش

طراحی استخر ، سونا و جکوزی

طراحی انواع تابلوهای تبلیغاتی

طراحی انواع درب و پنجره

طراحی انواع اماکن عمومی و تفریحی نظیر پارک ها

طراحی انواع لوازم آشپزخانه و منزل

طراحی دکوراسیون منازل

طراحی مبلمان و فرنیچر و تخت های راحتی

و بسیاری از موارد دیگر که میتوان برای ساخت انها به راحتی از انواع چوب ترموود استفاده کرد .

برای خرید رنگ ترموود و ترموود ایرانی همین حالا ممی توانید با ما تماس بگیرید. 

انواع چوب ترموود

چوب ترموود یکی از مواد و املاحی است که به دلیل اینکه این محصولات به شکل بسیار با کیفیت طراحی و تولید شده و به بازارهای سراسر دنیا عرضه شده .

و همچنین از ابعاد و اندازه های استاندارد نیز برخوردار بوده که از هر نوع از این ابعاد در یک بخش خواص و مختص به ان بکار گرفته میشود.

باعث شده تا تمامی کشورهای توسعه یافت و یا در حال توسعه که دارای جنگلات انبوه از جنگلات میباشد. اقدام به تولید و ساخت این محصولات به شکل انبوه ان اقدام کنند.

که باعث شده تا انواع این محصولات در بازارهای رایج شود. از جمله این محصولات چوب ترموود ایرانی ، چوب ترموود فنلاندی ، چوب ترموود خارجی  و مهمترین آن چوب ترموود اش میباشد که یکی از گرانقیمت ترین نوع چوب ترمود در دنیا بشمار میرود.

.

چوب ترموود اش

چوب ترموود اش یکی از محصولاتی است که در واقع از درختان بسیار مرغوب و بینظیری تهیه و تولید میشود که به نام درخت زبان گنجیشک مشهور میباشد که دارای برگ های سوزنی شکل میباشد.

این نوع درختان یکی از لحاظ میزان کیفیت و مقاومت نسبت به تمامی درختان از میزان مقاومت بسیار زیادی برخوردار میباشد. و از جمله درختانی محسوب میشود که دارای چوب سفت و سختی بشمار میرود.

و به دلیل اینکه میزان طول عمر در این نوع درختان بسیار زیاد هست که در برخی از انها به بیش از 250 الی 500 سال میرسد باعث شده تا این محصولات مانند چوب ترمو فنلاندی و درختان کاج تولید انبوه نداشته باشد.

و فقط به صورت کاملا سفارشی تولید میشود و به دلیل میزان مقاومت بسیار بالایی که دارد مقدار قیمت ان نیز بسیار بالا بوده که به عنوان یکی از گرانقیمت ترین نوع چوب ترموود  در دنیا نیز شناخته شده است.

و از جمله مهمترین محصولات تولید شده از این نوع ترمو در کنار ساخت و ساز ساختمان ، ساخت انواع راکت های چوبی تنیس روی میز نیز میباشد.

که انواع مختلفی دارد برای مثال جوب ترمو اش کانادایی ، ترمو اش اسلونی ، ترموود اش فنلاندی ، ترموود اش ایرانی و امریکایی که از جمله مرغوبترین ان نیز چوب ترمووود اش فنلاندی میباشد.

چوب ترمو خاوران

برای خرید چوب ترمو خاوران همین حالا می توانید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *