ترموود سایت خاوران - ترموود سایت خاوران - ترمووود سایت خاوران - چوب ترموود

ترموود سایت خاوران

ترموود سایت خاوران

.

در این مقاله میخواهیم راجع به ترموود سایت خاوران موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

چوب ترموود یکی از مهمترین مواد و املاحی است که از چوب درختان بسیار مرغوب و با کیفیت جنگلات کشور فنلاند تهیه و تولید میشود.

و برای اولین بار در سال 1930 توسط محققین و پژوهشمندان فنلاندی طی فرایند علمی پژوهشی تولید شده است و با عرضه این محصولات به بازارهای مصرفی سراسر دنیا در واقع اغلب مردم دنیا با این محصولات آشنایی کاملی را پیدا کردند.

و به دلیل برخورداری این محصولات از خواص و مزایای فراوانی که دارد در واقع باعث شده تا بسیاری از کشورهایی که دارای منابع سرشار از جنگلات انبوه هستند بخصوص ان دسته از کشورهایی که در مناطق بسیار سرد سیر این کره خاکی قرار دارند.

باعث شده تا از چوب درختان جنگلات شان محصولات چوب ترموود را تولید کنند. و به بازارهای داخلی و خارجی و کشورهایی که نیازمند به این محصولات میباشد را عرضه میکنند.

و در کل این روند تا جایی پیش رفته که باعث ایجاد دو تحول اساسی در بسیاری از کشورها شده است.

یکی اینکه با رشد این محصولات چوب ترموود به یک صنعت مبدل شده است .

دیگری اینکه به صاحبان این محصولات زمینه های اقتصادی بسیار خوبی را فراهم کرده است. که در کل اقتصادی بسیاری از این کشورها را حمایت مکند، و نقش مهمی را در این راستا بر عهده دارد.

.

علل اصلی در رشد و صنعتی شدن چوب ترموود

چوب ترموود از جمله مواردی هست که به دلیل برخورداری از میزان زیادی خصوصیات و مزایای بیشماری که دارد مورد توجه بسیاری از معماران و مهندسین صنعت ساخت و ساز قرار گرفته و باعث شده تا از این محصولات به شکل بسیار مطرحی در امور ساخت و ساز بکار بگیرند.

و از جمله موادی است که در زمان بسیار کم به رشد و نمو رسیده است و بسیاری از مردم و مشتریانی که از این محصولات استفاده های لازم را انجام دادند راضایت کامل را دارند.

و در کنار تمامی این موارد چوب ترموود هم دارای میزان مقاومت و استحکام بسیار زیادتری نسبت به چوب های معمولی میباشد. و میزان حفظ حرارت گرما و سرمای ان نیز به مراتب بیشتر از الوارهای معمولی میباشد.

که این اموارد در کل باعث شده تا محصولات چوب ترموود در بازارهای داخلی و خارجی جایگاه بسیار خوبی را در بین بسیاری از مواد و املاح ساختمانی پیدا کند.

همچنین یکی از موادی است که جایگذین بسیار خوبی برای مواد دیگر ساختمانی قلمداد شده است. و با وجود محصولات چوب ترموود کمتر کسی به سراغ دیگر مواد تزئینی و ساخت و ساز منازل و ساختمانهای میروند.

چرا که یکی از بهترین مواد در طراحی داخلی و بیرونی ساختمانها نیز بشمار میرود. که از ان در بخش های بسیار مهم و ارزشمندی بکار گرفته میشود.

که تمامی این موارد دست به دست هم داده و باعث شده تا محصولات چوب ترموود در مدت زمان بسیار کمی به رشد و پیشرفت چشم گیری دست پیدا کند.

حتی یک نمونه از این محصولات چوب ترموود در ایران نیز تولید میشود که این نوع نیز از خواص و مزایای خواصی برخوردار میباشد.

.

چوب ترموود ایرانی

چوب ترموود ایرانی یکی از مواد و املاحی است که به تازگی وارد بازارهای داخلی شده است  و بیشتر در طراحی های بسیار مهم و حائز اهمیت زیاد مورد استفاده قرار میگیرد.

که توسط شرکت های بسیار زیادی تهیه و تولید میشود اما متاسفانه در تولید و ساخت این محصولات با یک سری از مشکلاتی مواجه بوده که مهمترین این مشکلات کمبود مواد اولیه در راستای ساخت این محصولات میباشد.

به همین جهت نیز برای حل این مشکلات مقادیر زیاد از مواد اولیه ساخت این محصولات را از کشورهای همجوار و همسایه مانند هند ، چین ، ترکیه ، کره جنوبی ، گرجستان و روسیه وارد میکند.

که بیشترین میزان و مقدار این واردات از روسیه صورت میگیرد که دلیل اصلی ان نیز وجود کیفیت خوب در الوارهای چوب روسی میباشد.

که از مرغوبیت خوبی برخوردار میباشد. که واردات الوارهای چوب روسی در واقع یکی از منبع بسیار مهم و ارزشمندی در صنعت چوب ایران بشمار میرود که در تمامی عرصه های چوبی بکار میرود.

و با محصولات چوب روسی در حقیقت چرخه صنعت چوب ایران به گردش در می آید. اما باز هم در این راستا برخی مواقع باعث ایجاد مشکلات در روند واردات صورت میگیرد که این امر موجب میشود.

که مشکلات اقتصادی را به بار اورد که به این دلیل که در صورت کمبود واردات الوارهای چوب روسی میزان تولیدات جوب ترمو ایرانی نیز در بازارهای داخلی پایین می اید.

و موجودی محصولات نیز در این بازارها کم میشود. و موجب افزایش قیمت ها در چوب ترمو ایرانی میشود که در با این روند این محصولات از دسترس مردم خارج شده و مردم و مشتریان این محصولات به محصولات دیگر روی می اورند.

ولی در صورت واردات انبوه الوارهای چوب روسی میزان تولیدات چوب ترمووود ایرانی نیز افزایش یافته و میزان موجودی بازارهای داخلی نیز بالا میرود.

که در نتیجه میزان قیمتهای چوب ترموود ایرانی به صورت مناسب در دسترس تمامی اقشار جامعه قرار میگیرد. و با اینکه این محصولات از مواد اولیه روسی تولید میشود اما به دلیل اینکه فرایند تولید ان در داخل صورت میگیرد.

محصول حاصله از این فرایند را چوب ترموود ایرانی مینامند. که رشد خوبی در مدت زمان بسیار کم پیدا کرده است. و دلیل عمده این رشد نیز میزان قیمت بسیار مناسب این محصولات میباشد.

ترموود سایت خاوران

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با ترموود سایت خاوران ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی  ، ترمووود فنلاندی؛ نصب و اجرا چوب ترمو) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *