رنگ ترموود شهرک مخابرات - موگو وود - رنگ ترمووود شهرک مخابرات - ترموود

رنگ ترموود شهرک مخابرات

رنگ ترموود شهرک مخابرات

.

دراین مقاله میخواهیم راجع به رنگ ترموود شهرک مخابرات موضوعات ارزنده ای را خدمت شما به عرض برسانیم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

رنگ ترموود یکی از مواد مهم و ارزنده در حفظ و مراقبت از انواع ترموود هست که انواع و اقسام خواصی دارد که این رنگ های از زیر ساخت های متفاوتی را دارند.

اما درکل باید به عرض شما برسانیم که تمامی رنگ ها در واقع یک کار و برای یک هدف آن هم برای نگهداری و مراقبت از عوامل مخرب بکارگرفته میشود.

ولی نکته مهم در اینجا هست که رنگ ها از لحاظ کیفیت و دوام به دلیل مواد زیر ساختی آن با هم متفاوت میباشند و هر کمپنی رنگ سازی یک شرایط جوی و اقلیمی را در نظر گرفته و رنگ را متناسب با همان شرایط آب و هوایی تهیه وتولید میکند.

که البته کشورهای زیادی درتولیدات این نوع محصولات فعالیت دارند که یکی از انها کشور آلمان میباشد.

که یکی از بزرگترین شرکتهای رنگ سازی دنیا را درخود جای داده است . این شرکت کمپنی رنگ سازی کیم میباشد، که با تحقیقات پیاپی موفق به سازی رنگی با ترکیب مواد معدنی شده است.

این رنگ به دلیل ترکیبات آن هنگام اعمال رنگ و در مدت زمان خشک شدن به تمامی مواد ترکیب شده به همدیگر چوش خورده و میزان چسپندگی بسیار بالایی برخوردار میباشد.

داشتن میزان چسپندگی بالا در انواع رنگ های یکی از عمده و اساسیترین بخشهای رنگ به شمار میرود که از حائز اهمیت زیادی برخوردار میباشد.

کمپنی رنگ سازی کیم یکی از بزرگترین و مشهورترین کمپنی تولید رنگ میباشد که با تولید بهترین و با کیفیت ترین رنگ ها در زمینه های تولید رنگ های صنعتی ؛ رنگهای اتومبیل ؛ رنگ های ساختمانی و رنگهای ترموود  و هم چنین در بخش صادرات مواد اولیه نیز یکی از بزرگترین صادر کنننده رنگ در سراسر دنیا به شمار میرود.

و سالانه مقدار زیادی از تولیدات این کمپنی از انواع رنگها گوناگون را به کشورهای اسیایی ، اروپایی ، افریقایی ، آمریکایی و استرلیایی صادر میکند.

این شرک تولیدات خود را در بخش رنگ های ترمووود با تفاوت با شرکت های دیگر در دو بخش به معرفی گرفته است.

رنگ جوب ترمو کیم پایه آب

رنگ چوب ترموود کیم پایه روغن

میباشد که هر دو دسته از رنگها از کیفیت و دوام و همینطور از استانداردهای بین المللی برخوردار بوده است.

و به دلیل خواص و ویژگیهایی منحصر بفردی که دارد به عنوان یک صنعت از آن یاد میشود صنعت که چندین صنایع دیگر را درکنار خود همایت کرده و به صنعتی شدن رسانده .

مانند صنعت چوب ترموود که در کل بعد از صنعت رنگ یکی از پول سازترین صنعت در دنیا شناخته شده است.

رنگ ترموود شهرک مخابرات - موگو وود - رنگ ترمووود شهرک مخابرات - ترموود

چوب ترموود فنلاند

چوب ترموود فنلاندی یکی از مرغوبترین نوع ترموود به شمار میرود که از جنگلات انبوه فنلاند به دست می آید و به دلیل زیبای و طراوت و هم چنین ویژگیهای و کاربردهایی که دارد ، یکی از پرطرفدارترین مواد ساختمانی و مصالح آن به شمار میرود .

که به راحتی توانسته جایگزین خوبی برای مواد و مصالحی مانند سنگ و فلزات و شیشه و همچنین آجر و شن و ماسه شده است.

موادی که زمانی نچندان دور از انها به عنوان یکی از مهمترین مواد در طراحی نماهای ساختمان از انها به کار گرفته میشد.

.

نحوه تهیه و تولید ترموود فنلاندی

طریقه ساخت و تولید ترموود فنلاندی طور بوده که از درختان مرغوب جنگلات کشور فنلاند مرغوبترین آنها انتخاب و با دستگاه مدرن برش شده و وارد کوره های مخصوص شده تا در انجا با فشار و حرارتی که بر سطح چوب وارد میشود به اندازه بسیار معینی از میزان مواد و املاح آن مانند صمغ و آب چوب گرفته میشود.

که این امر باعث میشود از حجم و وزن آن کاسته شده و به میزان مقاومت و استحکام ان افزایش یابد.

این فرایند بدون استفاده از مواد شیمیایی وبا کنترول کامپیوتر به انجام میپذیرد که محصول به دست آمده از این فرایند را چوب اصلاح شده ترموود مینامند.

اصلاح چوب ترموود به دو دسته تقسیم میشود .

اصلاح چوب ترموود به روش شدید

اصلاح چوب ترموود به روش متوسط

که در روش تهیه وتولید اصلاح چوب به روش متوسط میزان فشار حرارتی وارد شده بر چوب 150 درجه سانیگراد بوده است، که این میزان بنابر درخواست و پیشنهاد متقاضیان از این محصولات تهیه و تولید میشود که رنگ طبیعی آن به رنگ قهوه ای روشن میباشد زیبایی چشم گیری نیزدارد.

و از این گونه ترموود ها در محوطه های داخلی و بیرونی به کار گرفته میشود.

نوع دوم آن چوب اصلاح شده ترموود به روش شدید میباشد که میزان فشار و حرارتی که به سطح چوب وارد میشود به بیش از 230 درجه میرسد که میزان حرارت بسیار زیادی هست که این نوع ترموود نیز برمبنا و درخواست متقاضیان این محصولات تهیه وتولید میشود.

که رنگ طیبعی آن به شکل رنگ قهوه ای تیره بوده است که رنگی فوق العاده زیبا بوده و از علاقمندان و طرافداران زیادی در دنیا برخوردار هست که یکی از مرغوبترین و مشهورترین نوع ترموود نیز به شمار میرود.

این نوع ترموود در واقع به دلیل میزان بالا فشار و حرارتی که بر آن وارد میشود چندین برابر سبک تر و مقاومتر از انواع چوب های معمولی میباشد، که کاربردهای بسیار فراوانی دارد.

و این نوع ترموود به دلیل زیبایی و خواصی ارزنده آن در موردی بسیار خواص مورد استفاده قرار میگیرد.

 

.

جهت کسب اطلاع بیشتر در مورد رنگ ترموود  همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *