چوب ترموود میرداماد - موگو وود

چوب ترموود میرداماد

چوب ترموود میرداماد

در این مقاله قصد داریم تا راجع به چوب ترموود میرداماد برای شما عزیزان و ساکنان محله میرداماد شهر تهران مطالب و موضوعات جالبی را ارائه دهیم ، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و از نکته های مهم این مقاله استفاده های لازم را ببرید.

مجموعه موگووود بزرگترین وارده کننده انواع چوب ترموو و رنگ چوب ترمووود از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله میرداماد قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی باکیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله میرداماد را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

09122074352 | 26857360

.

اگر بخواهیم که چوب ترموود را در یک نگاه کلی تعریف کنیم میتوان گفت که چوب ترمو چوبی است که در دماهای معمولا 160 تا 230 درجه سانتیگراد با اصلاح پذیری که انجام میشود اکسیژن موجود و غلظت های خواص که به نوعی صمغ نیز نام برده میشود به طور کلی با اصلاح حرارتی از بین رفته و باعث تغییراتی در بافت های سلولی و دیوار های چوب میشود که منجر به فشرده شدن چوب و همچنین به میزان قابل توجهی وزن آن نیز کاهش پیدا میکند که تمامی این اوامر در تشکیل یک نوع چوب ترموود با کیفیت بالا و با دوام میشود. این یک تعریف علمی فنی بود که مد نظر شما رساندیم .

اما این موضوع به اینجا خاتمه پیدا نمیکند چرا که این نوع چوب در دو نوع چوب اصلاح شده تجذیه میشود که یکی چوب ترموود متوسط و دیگری چوب ترموود شدید نیز میباشد.

به طوری که با فرایند کلی وارد شده بر سطح چوب اصلاح شده متوسط این نوع دارای رنگ درونی قهوه ای روشن و قهوه ای برجسته نمایان میشود . که برای به کار گیری در محیط های باز و همچنین نماهای بیرونی مورد استفاده قرار میگیرد .

اما در نوع دیگر آن که چوب ترموود اصلاح شده شدید است . کار به گونه ای است که از دما و فشار و همچنین حرارت گرمای بیشتری نسبت به نوع اصلاح شده متوسط بر روی سطح شدید وارد میشود که مقدار کسیژن و مواد و املاحی بیشتری را گرفته و بر دیوارهای سلول ترموود وارد میشود که هم کاهش وزن بیشتری داشته و هم از مقاومت بالاتری برخوردار میشود ؛ به طوری که حتی رنگ آن نیز به قهوه ای تیره تغییر میابد.

و از کیفیت و زیبایی چشم گیری مستفید میشود . که در نوع خود بی نظیر تلقی میشود.

.

چوب ترموود ایرانی 

در ایرانی نیز انواع چوب ترموود در ابعاد مشخص و با سطح کیفی متفاوتی در گرید های مختلف تهیه و تولید میشود ، و این محصول ایرانی را در بازارهای داخلی و خارجی خاورمیانه به صورت انبوه میتوان مشاهده کرد.

این محصول در گرید 1 و ترموود گرید 2 و ترموود گرید درجه 3 هستند و بهترین آنها چوب ترموود ایرانی  درجه یک میباشد .

که مرغوبترین آنها هم چوب ترمو گرید درجه 1 هست که تنها این گرید رقیب نوع چوب ترمو فنلاندی میباشد که دارای 20 سال گرانتی میباشد . اما از لحاظ کیفیتی با و دوام درسطح پایین تری قرار دارد.

.

چوب ترموود میرداماد - موگو وود

کاربردهای چوب ترموود

چوب ترموود را به نوعی میتوان یک مصالح ساختمانی بسیار خارق العاده یاد کرد، چرا که به دلیل زیبایی و دوام طولانی که دارد نسبت به انواع دیگر مصالح ساختمانی از کاربردهای زیادی و رشد چشم گیری برخوردار شده است.

طوری که امروزه جای بسیار از این مصالح مانند سنگ و موزاییک، آجرنما ها و فلزاتی مانند آلکوبان که زمانی از آن برای طراحی و نماهای ساختمان و دفاتر کاری مورد استفاده قرار میگرفته است .

و در مواردی از قبیل ذیل مورد استفاده قرار میگیرد.

برای ساختن خانه ها و کلبه های جنگلی و ویلاها

برای ساختن و طراحی نماهای داخلی و بیرونی ساختمان ها و ویلاهای رهایشی

برای ساختن استخرها و سوناها .

برای ساختن سقف و سقف پوشها

برای طراحی کف و کفپوش ها و دیوار و دیوار پوش ها .

برای ساخت انواع حمام ها و اتاق های بخار

برای ساخت میز نیمکت و صندلی و طراحی های داخلی دفاتر کاری

برای ساختن اماکن تفریحی به صورت سنتی مانند قهوه خانه ها و هتل ها

برای ساختن و احیاء پارک ها و کف های بیاده روهای پارک ها و محوطه های عمومی و تفریحگاهها

برای ساختن روف گاردن و کناره های باغچه ها

.

چوب ترموود میرداماد - موگو وود

رنگ چوب ترمووود

رنگ چوب ترموود موادی است که به شکل های مختلفی تهیه و تولید میشود مانند رنگ الیافی، رنگ برپایه آب و رنگ برپایه روغن .

که هر کدام از این نوع برای رنگ آمیزی سطح ترموود و نگهداری از آن به کار می رود.

و رنگ جوب ترمو به طور کلی به لایه داخلی ترموو نفوذ کرده و یک لایه را تشکیل میدهد که برای جلوگیری از نور خورشید و اشعه  UV  موثر است.

همیچنین رنگ ترموو برای جلوگیری از جذب رطوبت و کپک زدگی ، رشد جلبگ و جذب حشرات موذی مانند موریانه ها به عمل می آورد.

و نکته بسیار مهمی که وجود دارد رنگ آمیزی نهایی سطح چوب ترمووود میباشد که از حایز اهمیت فراوانی برخوردار است. .

خرید چوب ترموود میرداماد از فروشگاه موگو وود

مجموعه موگووود بزرگترین وارده کننده انواع چوب ترموو و رنگ چوب ترموود  از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله میرداماد قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی باکیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله میرداماد را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *