چوب ترموود مرزداران - موگو وود

چوب ترموود مرزداران

چوب ترموود مرزداران

در این مقاله میخواهیم در مورد چوب ترموود  محله مرزداران شهر تهران مطالب مفید و ارزنده ای را به عزیزان و ساکنان محله مزرداران به صمع و نظر شما برسانیم ، پس لطفا تا انتهای این مقاله با ما باشید و از نکته های مفید این مقاله مستفید شوید.

شرکت بزرگ موگو وود با سابقه درخشان در عرصه واردات و صادرات رنگهای ترموود ، اجرای رنگ و رنگ آمیزی نماهای ساختمانی، نرخ خرید و فروش رنگ های و برزگترین ارائه دهنده خدمات رنگهای با کیفیت بالا و دارای استاندارد های بین المللی در خدمت شما مشتریان عزیز و بخصوص شما ساکنان محترم محله مرزداران قرار دارد و خدمات خویش را با کیفیت و بهتر و فیمت متناسب تر از بازارها برای شما عزیزان پیشکش میکند ، و نیز این مجموعه همیشه در تلاش بود تا رضایت خاطر شهروندان و مشتریان عزیز را جلب کند.

لزا از شما ساکنان محترم درخواست دارم که اگر علاقمند به کارگیری از بهترین نوع چوب ترمووود در نمای منازل و ویلاهایتان هستید همین اکنون با کارشاناسان ما تماس حاصل نمایید و از نکته نظریات و مشاوره های آنها نهایت استفاده را ببرید.

راه های ارتباطی با ما : 09122074352 | 26857360

.

چوب ترموود  یک از نوعی مرغوب درخت کاج و صنوبر جنگلات فنلاند هست که طی شرایط علمی و پژوهشی و طی مراحل و گذارندن این چوب در دماهای بسیار بالا 215 درجه سانتیگراد و با فشار حرارتی بالا تمامی ناخالصی های آن و مواد معدنی و از جمله آب و صمغ آن گرفته میشود که باعث میشود چوب ترمووود با کاهش وزن به کوالتی وکیفیت مصرفی استاندارد برسد .

و به دلیل مقاومت به سزای ترموود فنلاندی نسبت به انواع دیگر چوب ترموود ها از جایگاه خاصی در دنیا بر خوردار است .

طوری که بسیاری از کشور های اروپایی و آمریکایی و آسیایی مانند چین ، و کانادا ، کروه جنوبی ، برزیل ، سوئد ، ایران و المان در این صنعت با هم به رقابت بپردازند که البته ناگفته نماند که کشور فنلاند همیشه در این راستا در درجه اول جهان قرار داشته که این امر شاید به دلیل اکوسیتم و آب و هوای و محیط زییست فنلاند باشد که یک همچین چوب درخت کاجی را در خود پرورش داده است.

 

رنگ ترموود  . از رنگ جوب ترمو جهت حفظ و مراقبت چوب ترموود استفاده میکنند تا مانع از خرابی و فرسایش این نوع چوب مرغوب و بسیار زیبا شود .

چوب ترموود به دلیل دوام بالا و پایداری فیزیکی مشهور است. با این حال، مانند سایر چوب‌ها، پس از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش یا رطوبت ناشی امکان دارد تا مورد حذب رطوبت شود.که در طول فرآیند هوازدگی، اشعه ماوراء بنفش بر پیوندهای پلیمری درون بستر چوب تأثیر می‌گذارد. در صورت عدم محافظت، سلول های چوبی پژمرده و شل می شوند و قاعدتا سطح چوب را فرسایش می دهند. به همین دلیل است که دانشمندان با استفاده از فن آوری و تکنالوژی برای حفظ و نگهداری این محصول تلاش میکنند ، چرا که این محصول واقعا در خور این هست که برای مراقبت از آن تلاشهایی صورت بگیرد .

.

انواع رنگ ترموود

چوب ترموود انواع متفاوتی دارد که بر دو پایه است یک رنگ برپایه آب و دیگری رنگ بر پایه روغن .

که این رنگها در طیف های مختلفی است که رنگ برپایه آب در 78 طیف رنگی و رنگ بر پایه روغن 40 طیف رنگی میباشد.

و به گونه ای از پوسیده گی و جذب رطوبت و همچنین خمیدگی و مقاومت در برابر نور خورشید. و سرما و گرما عایق خوبیست.

.

چوب ترموود مرزداران - موگو وود

کاربرد چوب ترموود

با پیشرفت علمی و تکنالوژی و فن آوری روز دانشمندان و محققان در فکر این هستند که از این چوب بسیار زیبا که در طبیعت به صورت انبوه موجود است چه استفاده های موثری متواند از آن داشته باشد. تا جایی که شاهد هم هستید از این نوع چوب ترموود در ساختمانها استفاده میشود ، سبک بودن چوب ترموو ، مقاوم بودن و بادوام و همچنین زیبایی آن دلیل خوبی ست به این که از چوب ترموود در ساختن ساختمانی ها امروزی و ویلاها و طراحی و دیزاین داخلی وبیرونی ساختمان ها ، و

  • روف گاردن و پیاده روهای حیاط
  • ساخت نرده و پله ها
  • ساخت کف و کفپوش ساختمانها
  • استخرها وسوناها
  • ساخت ایلاچیق
  • ساخت پیاده روهای پارک و محوطه های تفریحی
  • و ساخت درب و پنجره

رنگ آمیزی چوب ترموود

رنگ آمیزی چوب ترموود در چندین مرحله میباشد.

در ابتدای مرحله رنگ آمیزی باید به چند نکته توجه کنید . برای مثال شرایط جوی آب و هوا و همین طور به نوعیت رنگ

و فضای آن که از چه نوع رنگ و باید استفاده شود .

در مرحله اول : چوب را باید به طور کلی سمباده زده و کاملا صاف و بدون خط و خش ساخته وبعد از ان ترموود را تمیز کرده تا عاری از هر گونه گرد و خاک باشد.

در مرحله دوم رنگ را با حلال آن حل کرده و بر سطح کار آعشته کنید این کار را میتوانید هم با پیستوله و هم با قلک و بورس رنگ انجام دهید و بعد از اغشته شدن به رنگ . چوب ترموود را بگذارید تا کاملا خشک شود و با بعد از سپری شدن 24 ساعت

در مرحله سوم میتوانید بعد از خشک شدن رنگ و گذراندن 24 ساعت رنگ دسته دوم را هم به آن افزوده نمایید.

و در مرحله آخر اینکه ان رابگذارید تا کاملا خشک شود و بعد از 24 ساعت چوب ترموود آماده به کار گیری در سطح کار میباشد.

و به طور کلی مهمترین بخش از اجرای چوب ترموود نتیجه گیر کلی آن همین انجام رنگ میباشد که بسیار حایز اهمیت است.

.

چوب ترموود مرزداران - موگو وود

تایل ترموود چیست ؟

تایل ترموود نوع دیگری از چوب ترموود میباشد که در انواع و اقسام و ابعاد متفاوتی است . از آن در موارد خاصی استفاده میشود، که ساختار آن با انواع دیگر چوب ترموود فرق میکند در این نوع برای نصب آن از یک نوع ریل و یا قلب مخصوص پلاستکی به کار برده میشود که و دارای چهار عدد پیچ نیز میباشد که با آن تایل ترموود به سطح کار نصب میشود و در موارد چون پیاده روهای و یا محوطه های حیاط و در کنارههای روف گاردن استفاده میشود.

تایل ترموود در اندازه های متفاوتی موجود میباشد که ابعاد آنها 30*30 و 40*40 هستند . و در مواردی خاص همراه با چمن مصنوعی هم تزئین میشود. روش کار و نصب چمن مصنوعی هم مانند تایل ترموود میباشد .

خرید چوب ترموود مرزداران از فروشگاه موگو وود

شرکت بزرگ موگووود با سابقه درخشان در عرصه واردات و صادرات رنگهای ترموود ، اجرای رنگ و رنگ آمیزی نماهای ساختمانی، نرخ خرید و فروش رنگ های و برزگترین ارائه دهنده خدمات رنگهای با کیفیت بالا و دارای استاندارد های بین المللی در خدمت شما مشتریان عزیز و بخصوص شما ساکنان محترم محله مرزداران قرار دارد و خدمات خویش را با کیفیت و بهتر و فیمت متناسب تر از بازارها برای شما عزیزان پیشکش میکند ، و نیز این مجموعه همیشه در تلاش بود تا رضایت خاطر شهروندان و مشتریان عزیز را جلب کند.

لزا از شما ساکنان محترم درخواست دارم که اگر علاقمند به کارگیری از بهترین نوع چوب ترموود در نمای منازل و ویلاهایتان هستید همین اکنون با کارشاناسان ما تماس حاصل نمایید و از نکته نظریات و مشاوره های آنها نهایت استفاده را ببرید.

راه های ارتباطی با ما : 09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *