چوب ترموود آلتسوم - موگو وود

چوب ترموود آلتسوم

چوب ترموود آلتسوم

با عرض سلام و امتان خدمت شما عزیزان و ساکنان عزیز آلستوم شهر تهران . در این مقاله قصد داریم تا مطالبی را در خصوص

چوب ترموود آلستوم خدمت حضورشما ارائه دهیم پس لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و از مطالب مفید این مقاله استفاده های لازم را ببرید.

شرکت بزرگ موگوود با سابقه درخشان در عرصه واردات و صادرات رنگهای ترموود ، اجرای رنگ و رنگ آمیزی نماهای ساختمانی، نرخ خرید و فروش رنگ های و برزگترین ارائه دهنده خدمات رنگهای با کیفیت بالا و دارای استاندارد های بین المللی در خدمت شما مشتریان عزیز و بخصوص شما ساکنان محترم محله آلستوم قرار دارد و خدمات خویش را با کیفیت و بهتر و فیمت متناسب تر از بازارها برای شما عزیزان پیشکش میکند ، و نیز این مجموعه همیشه در تلاش بود تا رضایت خاطر شهروندان و مشتریان عزیز را جلب کند.

لزا از شما ساکنان محترم درخواست دارم که اگر علاقمند به کارگیری از بهترین نوع چوب ترموود در نمای منازل و ویلاهایتان هستید همین اکنون با کارشاناسان ما تماس حاصل نمایید و از نکته نظریات و مشاوره های آنها نهایت استفاده را ببرید.

09122074352 | 26857360

چوب ترموود از یک نوع درخت کاج و صنوبر از جنگلات کشور فنلاند تهیه و تولید میشود که این امر نیز طی مراحل بسیار دقیق و حساس این فرایند صورت میگیرد و این فرایند باعث شده تا چوب ترموود فنلاندی را در درجه اول جهان قرار دهد.

چوب ترموود فنلاندی به دلیل اینکه شرکت مشهور معتبری مسولیت عام و تام این محصول را برعهده گرفته لزا تزمین کننده کیفیت و کوالیتی و استاندارد های بین المللی می باشد.

و همین امر این صنعت را در کشور فنلاند به رشد رسانده که امروز چوب ترموود فنلاندی را در تمامی بازار های بین المللی شناخته شده میدانند .

مرغوبیت چوب ترموود فنلاندی در حدی بوده که این محصول نه تنها پرطرف دارترین مصرف کنندگان را دارد بلکه آن را نیز به یک صنعت جهانی تبدیل کرده است.

و میتوان به جرآت گفت که به صنعت پول سازترین مصالح ساختمانی هم شهرت یافته است.

چوب ترموود ایرانی

برای تهیه و تولید چوب ترمووود ایرانی متاسفانه به دلیل کاهش موجود در درختان کاج و مواد اولیه آن چوب درخت کاج از کشور روسیه و مواد اولیه آن نیز از کشورهای مختلف دیگر تهیه میشود .

اما به طور کلی اگر بخواهیم این موضوع را پی گیری کنیم باز هم با وجود تمامی کمی و کاستی موجود و سطح و طرح تحریمها اعمال شده در اقتصاد ایران باز هم سه نوع چوب ترموود در سه گرید تهیه و تولید میشود که به بازارهای بین المللی نیز صادر میشود.

  • چوب ترموود ایرانی گرید درجه 1
  • چوب ترموود ایرانی گرید درجه 2
  • چوب ترموود ایرانی گرید درجه 3

که نوع گرید درجه 1 آن  با نوع چوب ترموود فنلاندی که از کیفیت فوق العاده ای نیز برخوردار است رقابت میکند . و دارای 20 سال گارنتی پس از مصرف را دارا میباشد.

شرکت بزرگ موگوود با سابقه درخشان در عرصه واردات و صادرات رنگهای ترموود ، اجرای رنگ و رنگ آمیزی نماهای ساختمانی، نرخ خرید و فروش رنگ های و برزگترین وارد کننده رنگهای با کیفیت بالا و دارای استاندارد های بین المللی در خدمت شما مشتریان عزیز و بخصوص شما ساکنان محترم محله آلستوم قرار دارد و خدمات خویش را با کیفیت و بهتر و فیمت متناسب تر از بازارها برای شما عزیزان پیشکش میکند ، و نیز این مجموعه همیشه در تلاش بود تا رضایت خاطر شهروندان و مشتریان عزیز را جلب کند.

لزا از شما ساکنان محترم درخواست دارم که اگر علاقمند به کارگیری از بهترین نوع چوب ترموود در نمای منازل و ویلاهایتان هستید همین اکنون با کارشاناسان ما تماس حاصل نمایید و از نکته نظریات و مشاوره های آنها نهایت استفاده را ببرید.

چوب ترموود آلتسوم - موگو وود

تفاوت چوب ترموود ایرانی و فنلاندی

تفاوتی که بین چوب ترموود ایرانی و فنلاندی وجود دارد این است که چوب ترموود فنلاندی از نوع بهترین و مرغوبترین درختان کاج و صنوبر که خود از مقاومت و استحکام طبیعی نسبت به درخت کاج ایرانی دارد برخوردار است و این یکی از اعوامل بوده است.

دلیل دیگر این که چوب ترموود فنلاندی را یک شرکت بزرگ با مسولیت پذیری بالا بر عهده دارد و تمامی سطح کیفی آن کنترول و بازرسی میشود ، اما چوب ترموود ایرانی  از آنجایی که هیچ شرکت و یا کمپنی بر عهده نگرفته است بسیاری از شرکت های تولید کننده به صورت خود سرانه و بدون در نظر داشت سطح کیفی و استاندارد های بین المللی تهیه و تولید می شود و برای مصرف به بازار ها عرضه میگردد.

که این به نوبه ای هم به شرکت هایی که دارای استاندارد های خوبی هم هستند لطمه ایجاد میکند.

دلیل دیگر این که جوب ترمو فنلاندی به طور کلی مواد اولیه از خودشان داردند و با تکنالوژی و فن آوری روز اقدام به تهیه و تولید این محصول میکنند.

اما در ایرانی سطح مواد اولیه کاهش دارد و به دلیل تحریمهای وضع شده بر ایران دچار مشکلاتی هم دست به گریبان است ،

اما با وجود این همه مشکلات وتحریمها و اوضاع نا بسامان نرخ ارزی باز هم نوعی از این چوب ترموود در ایران تولید میشود که از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار است و حتی صادرات به بازارهای بین المللی نیز دارد.

رنگ ترموود

قاعدتا این امر لوزمی میباشد که برای حفظ و نگهداری هر چیزی موادی مورد نیاز هست .

و برای حفظ و نگهداری چوب ترموود نیازمند به رنگ ترموود  میباشد؛ که این رنگ نه تنها به زیبایی و جلای آن کمک میکند

بلکه مقاومت و طول عمر آن را نیز بیشتر و بیشتر میکند . در واقع میتوان گفت که چوب ترموود  ارزش آنرا دارد تا برای حفظ آن تلاش های مکرر صورت بگیرد. تا هم از جلا و زیبایی زیادی مستفید شود و هم به محیط و محوطه کاری ما جان تازه ببخشد.

خرید چوب ترموود آلتسوم از فروشگاه موگو وود

شرکت بزرگ موگوود با سابقه درخشان در عرصه واردات و صادرات رنگهای ترمووود ، اجرای رنگ و رنگ آمیزی نماهای ساختمانی، نرخ خرید و فروش رنگ های و برزگترین ارائه دهنده خدمات رنگهای با کیفیت بالا و دارای استاندارد های بین المللی در خدمت شما مشتریان عزیز و بخصوص شما ساکنان محترم محله آلستوم قرار دارد و خدمات خویش را با کیفیت و بهتر و فیمت متناسب تر از بازارها برای شما عزیزان پیشکش میکند ، و نیز این مجموعه همیشه در تلاش بود تا رضایت خاطر شهروندان و مشتریان عزیز را جلب کند.

لزا از شما ساکنان محترم درخواست دارم که اگر علاقمند به کارگیری از بهترین نوع چوب ترموود در نمای منازل و ویلاهایتان هستید همین اکنون با کارشاناسان ما تماس حاصل نمایید و از نکته نظریات و مشاوره های آنها نهایت استفاده را ببرید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *