چوب ترموود نیاوران - موگو وود

چوب ترموود نیاوران

چوب ترمووود نیاوران 

چوب ترموود نیاوران با کیفیت بالا و دارای استانداردهای بین المللی در خدمت شما عزیزان و ساکنان محله نیاوران شهر تهران قرار دارد.

لزا از شما عزیزان تقاضا داریم که اگر خواهان و علاقمند این هستید تا از چوب ترموود جهت طراحی و نما ساختمانهای ویا محوطه های داخلی وبیرونی ویلاهایتان استفاده کنید .

همین اکنو با کارشناسان ما تماس حاصل نمایئد و از به سوالات شما در زمینه چوب ترمووود پاسخ های لازم را ارائه کنند .

مجموعه موگووود در نظر دارد تا تمامی خدمات خود اعم از اجرا نصب ، رنگ چوب ترموود ، و خرید و فروش آن در خدمت شما عزیزان و ساکنان محله نیاوران شهر تهران قرار دهند .

.

همانطوری که در گذشته خدمت حضور شما رساندیم از چوب ترموود به عنوان یک مصالح ساختمانی و یک مواد اولیه برای ساختن و طراحی نمای ساختمانها و ویلاها و پارک های تفریحی مورد استفاده بهینه ای قرار می گیرد.

یکی از دلیل این که از این چوب به صورت انبوده استفاده می شود این است که چوب ترموود دارای زیبایی و همینطور از خواص خوبی چون وزن سبک و انعطاف پذیری خوبی برخوردار میباشد.

و با به کار گیری از این چوب ترموود می توانید به محیط اطراف تان روح و طراوت تازه ای ببخشید.

09122074352 | 26857360

انواع چوب ترموود موجود در بازارها

در بازار ها انواع مختلفی از چوب ترمووود موجود میباشد. که محصول کشور های مختلفی مثل

چوب ترموود محصول کشور برزیل ، جوب ترمو سوئدی ، چوب ترموود چینی ، چوب ترموود فنلاندی و ترموود ایرانی  در بازارهای داخلی موجود می باشد.

که هر نوع از این چوب ترمووود خواص و استحکام منحصر به فرد خود را دارد .

که از نوع بهترین آنها میتوان از نوع فنلاندی ان نام برد .

چوب تروموود فنلاندی به دلیل اینکه از یک نوع چوب درختان صنوبر و کاج و طی مراحل فشرده شدن  و در کوره های مخصوص و همینطور طی گذراندن فرایند علمی و پژوهشی تهیه و تولید میشود.

و از استحکام و مقاومت بالای برخوردار است . که با انواع مخلتف دیگر تفاوت داشته و از استاندارد های بین المللی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است .

اما یک نوع از این چوب ترموود در ایران نیز تهیه و تولید میشود برای مصرف به بازارهای بین المللی صادر میشود .

چوب ترمووود ایرانی شامل سه دسته هستند که به شرح ذیل میباشد.

  • چوب ترموود گرید درجه یک
  • چوب ترموود گرید درجه 2
  • و چوب ترموود گرید در جه 3

که محصول کارخانه جات داخلی میباشد . محصولات دیگری نیز در داخل کشور تولید میشود که متاسفانه از کیفیت خوب برخودار نیستند.

این به دین دلیل است که کدام نهاد و یا شرکت خواصی تا کنون مسولیت عام و تام این محصول ارزنده را بر عهده نگرفته تا از تولیدات غیر مسولانه آن جلوگیری به عمل آید .

و باعث افت کیفی دیگر شرکت های تولید کنند نشود .

نکته مهم اینکه شرکت بزرگ موگوود با سابقه طولانی در زمینه چوب ترموودهای خارجی وایرانی و هچنین کار اجرا و رنگ و نصب چوب ترمووود در خدمت مردم شریف و خونگرم محله نیاوران شهر تهران قرار دارد .

ضمنا این شرکت همیشه سعی بر این داشته که با خدمات کیفی بهتر و همچنین با قیمت های مناسب تر از بازار های داخلی در خدمت

مردم محترم نیاروان قرار دارد .

و اگر شما ساکنان عزیز محله نیاوران علاقمند به کارگیری از این محصول در طرح ریزی نمای ساختمانهایتان هستید ، لطفا همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید و از پاسخ به سوالات تا در هر زمینه از چوب ترموود مستفید شوید .

چوب ترموود نیاوران - موگو وود

کاربرد چوب ترموود 

از چوب ترموود جهت اجرای نمای ساختمان ها و ویلاها و همچنین در ساخت تفریح گاه ها و استخرها و وسونا ها و ازقبیل اینها

به کار گرفته میشود که به سطح و محیط کار شما طراوت و شادانی منحصر به فردی ایجاد میکند .

از کاربردهای دیگر چوب ترموود میتوان به روف گاردن باغچه ها و کف و کفپوش منازل و کناره های استخر و همچنین سونا ها و راه پله ها ومیز و نیمکت نیز اشاره کرد.

.

تفاوت چوب ترموود ایرانی و فنلاندی 

از انجایی که گفته شد چوب ترمووود فنلاندی از یک نوع چوب مرغوب درخت کاج و صنوبر جنگلات کشور فنلاند تهیه و تولید میشود . آن هم با کمک تکنالوژی و دستگاههای پیشرفته روز و با کوره های مختص به آن در دمای های بالا و اینکه این چوب ها از یک نوع رگه ها و گره های منحصر به فردی برخوردار هستند که باعث زیبایی خواصی در چوب ترموود  فنلاندی میشود و همچنین از کیفت و کوالیتی خوبی نیز برخودار است و از همه مهمتر اینکه شهرت جهانی نیز دارد .

اما ترموود ایرانی به دلیل اینکه در ایران نوع چوب مرغوب درخت کاج دچار کمبود است و این چوب از روسیه و کشور های دیگر وارد میشود لزا از کیفیت چندانی در غبال نوع فنلاندی برخوردار نیست  .

و در بازارها نیز از نظر قیمت ها متفاوت تر هستند .

.

تفاوت قیمت های چوب ایرانی و فنلاندی 

یکی از تفاوت قیمت ها در انواع چوب ترموود این هست که جوب ترمو خارجی به دلیل نرخ تورم و به دلیل تحریمهای عمال شده بر کشور از قیمت های با ثبات خواصی برخوردار نیستند و همه روزه در حال تغییر هستند .

نرخ های چوب ترموود ایرانی به دلیل اینکه نوسانات و مواد اولیه چوب های ترموود متغیر بوده و همینطور سطح کیفی شرکت های تولید کننده متغیر هست سطح قیمت های چوب ترموود ایرانی  نیز دائما تغییر میکند .

خرید چوب ترموود نیاوران

اما خبر خوب حاکی از این هست که که شرکت بزرگ مووگوود با سابقه طولانی در زمینه های خرید انواع چوب های ترموود داخلی وخارجی و برند های متفاوتی و ارائه خدمات عالی با کیفیت و باقیمت های نازل در خدمت مشتریان عزیر و همینطور ساکنان و باشندگان محله نیاوران قرار دارد و همیشه سعی در جلب رضایت خاطر مشتریان بوده است .

درصورتی که شما عزیزان خواهان و علاقمندی و به کارگیری از این خدمات هستید لطفا با کارشناسان ما در این زمینه های تماس

حاصل نمائید و از پاسخ آنها به سوالات تان مستفید شوید .

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *